ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚYΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ, ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ & ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
- Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία : κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί καλαθιού αγορών και να αδειάστε το καλάθι αγορών, έτσι διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας.
- Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να καλέσετε το 2385022715 και θα αναλάβουμε άμεσα την ακύρωση της παραγγελίας σας.
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Η Ε.Ε. δίνει τη δυνατότητα στο πελάτη να υπαναχωρήσει το προϊόν, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, πέρα από τα έξοδα της επιστροφής αυτού, εντός 14 ημερών. Το κατάστημα οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει για τα προϊόντα που αγοράσετε εξ αποστάσεως και όχι αυτά που αγοράσατε από το φυσικό κατάστημα.
Παρακαλώ σημειώστε ότι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:
- Αφορά σε προϊόν για το οποίο ΔΕΝ έχει γίνει ειδική παραγγελία, όπως βέρες, ή μετατροπές σε κοσμήματα ή προϊόν που δεν υπάρχει στο κατάλογο μας.
- Το προϊόν δεν έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής, δεν έχει γίνει οποιουδήποτε είδους τροποποίηση στο προϊόν (π.χ. αφαίρεση κομματιών μπρασιλέ ή τροποποίηση μήκος κολιέ, βραχιολιού).
- Όλες οι ετικέτες του προϊόντος δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο, καθώς και όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, η εγγύηση, τα εγχειρίδια λειτουργίας και η απόδειξη αγοράς, δώρα ή συνοδευτικά ανταλλακτικά.
- Αποκλειστικά για όλα τα ρολόγια Smartwatch δεν μπορεί να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος εφόσον έχει γίνει διαδικασία ενεργοποίησης.
Για να πραγματοποιήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης ο πελάτης οφείλει:
- Να επικοινωνήσει με το κατάστημα αποστέλλοντας email στη διεύθυνση sales@karantzas.grμε θέμα «Υπαναχώρηση» και τον αντίστοιχο κωδικό της παραγγελίας.
- Να αποστείλει το προϊόν με τη ταχυδρομική εταιρεία (courier) που επιθυμεί ο πελάτης με δική του επιβάρυνση.
- Κατά την αποστολή το προϊόν θα πρέπει να περιέχει όλα τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, πιστοποιήσεις, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις) και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία
Επιστροφή / Αντικατάσταση Προϊόντων
Ο πελάτης έχει δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν με σκοπό την επισκευή ή τηναντικατάστασή του χωρίς οικονομική επιβάρυνση με έξοδα αποστολής που βαρύνουν την εταιρία σε περιπτώσεις:
- Ελλαττωματικού προϊόντος
- Ελλιπούς συσκευασίας
- Παραλαβής λανθασμένου προϊόντος σε σχέση με τη παραγγελία
Για την ομαλή διαδικασία της επιστροφής ή της αντικατάστασης του προϊόντος ο πελάτης οφείλει:
- Να επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 2385022715 ή στο email sales@karantzas.grγια να ενημερώσει σχετικά με τη βλάβη του προϊόντος και να εγκριθεί η επιστροφή.
- Να αποστείλει το προϊόν με τη ταχυδρομική εταιρεία (courier) που θα υποδείξει το κατάστημα με έξοδα του καταστήματος.
- Κατά την αποστολή το προϊόν θα πρέπει να περιέχει όλα τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, πιστοποιήσεις, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις) και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.
Για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους είναι απαραίτητο να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
- Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
- Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν ή με οποιοδήποτε άλλο κατόπιν συμφωνίας.
- Ο καταναλωτής διαθέτει το δικαίωμα υπαναχώρησης και μπορεί να ζητήσει την αναιτιολόγητη επιστροφή των χρημάτων του. (όπως περιγράφεται στην προηγούμενη παράγραφο)
- Είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο sales@karantzas.gr ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε την αποδοχή της επιστροφής.
Σε όλες τις περιπτώσεις αποστολής προϊόντων από τους πελάτες προς το κατάστημα συστήνουμε, να συσκευάζετε κατάλληλα και με προσοχή το προϊόν, ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
Το κατάστημα Λάζαρος Καράντζας δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων.
Επισκευή ή Αντικατάσταση προϊόντων κατά την Διάρκεια ισχύος Εγγύησης.
Σας ενημερώνουμε δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τυχών βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά την χρήση τους. Για την αντικατάσταση και οποιαδήποτε μορφής επισκευή προϊόντων, για όσο διάστημα διαρκεί η εγγύηση, αρμόδια είναι μόνο η ίδια η αντιπροσωπεία. Κατόπιν ρητής εντολής και για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας μπορούμε να αναλάβουμε, την τεχνική διαμεσολάβηση, μεταφορά και παραλαβή των προϊόντων προς επισκευή ή αντικατάσταση προς και από την εκάστοτε αντιπροσωπεία.
Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με το άμεσο κόστος-δαπάνη αποστολής και επιστροφής του/των αγαθών και κάθε περεταίρω ευθύνη μεταφοράς από εσάς προς το κατάστημα μας. (απώλεια ή καταστροφή του προϊόντος).